Donderdag - Reisverslag uit Launceston, Australië van Ann Bruggeman-Bak - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Launceston, Australië van Ann Bruggeman-Bak - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Ann

12 Mei 2016 | Australië, Launceston

Vanmorgen ben ik naar de tandarts geweest.
Tijdens mijn reis knapte er een stuk kies af.
Het was voor mij een hele ervaring om naar de tandarts te gaan.
" Angst haas die ik ben". Maar ik heb niks gevoeld, zelfs de verdoving voelde ik niet,heel bijzonder.
In de wachtkamer vroeg een assistente of ik (wij) wat wilde drinken, luxe hoor.

En vanmiddag gewandeld in de tuin. Zie foto's.



  • 12 Mei 2016 - 09:44

    Minie Maneschijn:

    Hallo Ann en Jelle,
    mooi om jullie verslagen zo te lezen. Hopelijk gaat het met je kies nu beter.
    en wat een mooie foto`s.
    Ben benieuwd naar de rest van jullie ervaringen ( en foto`s) daar. Heel veel plezier en geniet ervan.
    groetjes Minie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Launceston

Ann

Actief sinds 26 April 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3934

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Tasmanie

Landen bezocht: